duminică, 26 decembrie 2010

Povestiri de pe Calypso



Înainte de a începe relatările voi face un scurt rezumat și vă voi da câteva linkuri care să vă facă o idee de ce reprezintă acest Univers Virtual în care se află planeta Calypso.



http://www.planetcalypso.com/home/
și cum se desfășoară viața pe Calypso


Începutul
Am apărut pe planeta Calypso în Port Atlantis . Eram atât de sfioasă și speriată încât atunci când am văzut că se apropie de mine cineva, am și dispărut, deconectându-mă.
Întrucât înainte nu am jucat alte jocuri nu știam nici să mă mișc, nu eram în măsură să-mi conduc avatarul, nu stăpâneam interfața, nu cunoșteam limba engleză. O limbă pe care o vorbesc cei mai mulți coloniști. Vă imagiați așadar de ce eram atât de neîncrezătoare, noroc că a fost curiozitatea mai puternică și dorința de a înțelege cu ce se îndeletnicește fiul meu, în speranța ca această înțelegere să ne apropie și mai mult.
Așadar "m-am trezit" colonist pe o planetă străină și ostilă.

PRIMA MISIUNE

Primită nu de la oficialii de pe Calypso, ci de la fiul meu. El a fost primul meu mentor.

Sweeter
Am primit câteva indicații și neavând nici un ban,am început-o de jos, cu colectarea de sweet/sudoare de la animalele din apropiere. Ca și colonist primești o îmbrăcăminte de colonist și o armă cu care poți colecta aceea sudoare.Sweetul intră în componența Mind Essence, fără de care nu poți să te miști și să faci diverse activități.
După ce-l colectam, cu greu, urma vânzarea lui la tp din apropierea Swamp Camp-ului unde "strigam":" Seling Sweat@TP, good price" mai apoi am început să cumpăr și să revând mai scump. A fost o perioadă ff grea și care-mi dădea mari emoții pentru că îmi era greu cu dialogul dar și cu interfața. Nu-mi ajungeau "m\inile ;i picioarele ca și cum e când înveți să conduci o mașină". Trebuia să-mi găsesc cuvintele, să le scriu, să calculez prețul, să văd ce-mi scrie, să deschid fereastra de schimb, să-mi țin avatarul pe loc. Uff.

Repararea hainelor
A fost următorul lucru pe care l-am învățat, că nu mă simțeam bine în chiloți și în sutien, așa cum ajunsesem după ce mi s-au deteriorat hainele primite.
Ziceți și voi cum v-ți fi simțit așa - văd că poja ajuns cap de pagină, hîîm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu